قانع-کشته-شدن-یک-تن-در-بدخشان-را-تایید-کرد 

سخنگوی وزارت داخله امارت اسلامی افغانستان، کشته شدن یک تن در بدخشان را تایید کرده و می‌گوید که این رویداد به دلیل استفاده سو یک تعداد باشندگان محل بوده است.

به گزارش افغان نیوز؛ ‏عبدالمتین قانع سخنگوی وزارت داخله کشته شدن یک فرد ملکی از سوی نیروهای امارت اسلامی در ولسوالی درایم بدخشان را تایید کرده و گفته که این رویداد به دلیل استفاده سو یک تعداد افراد از کشاورزان کوکنار رخ داده است.

آقای قانع افزوده، این رویداد هنگامی رخ داده که نیروهای امنیتی امارت اسلامی برای تخریب کشت‌زارهای کوکنار به ولسوالی درایم رفته بودند و باشنده‌های محل قصد به آتش کشیدن ماشین‌آلات آنان را داشتند.

پس از کشته شدن یک غیرنظامی توسط نیروهای امنیتی در ولسوالی درایم ولایت بدخشان، ده‌ها تن از باشندگان این ولسوالی علیه ا.ا تظاهرات کردند.

مقام‌های محلی ا.ا به رسانه‌ها گفته اند که اکنون وضعیت ولسوالی درایم به حالت عادی بازگشته است. اما برخی رسانه‌های محلی گفتند که این اعتراض روز شنبه نیز ادامه داشته است.

وزارت داخله ا.ا از محو محصولات کوکنار طی هفته‌های اخیر در چند ولایت افغانستان خبر داده است.

ریاست مبارزه با مواد مخدر این وزارت با نشر خبرنامه‌ای گفته است که پولیس مبارزه با مواد مخدر ۵۰۰ جریب کشتزار کوکنار را در ولسوالی‌های مختلف بدخشان از بین برده است.

 

قانع کشته شدن یک تن در بدخشان را تایید کرد 

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد